Tweede week in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu Tweede week in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu

Tweede week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Ashley

04 November 2014 | Australië, Sydney

Daar ben ik weer.

Afgelopen weekend was het heerlijk weer.
Vrijdagochtend ben ik naar de au pair meeting gegaan om te kijken of ik nu niet de enige was.
Gelukkig kwam er een Frans meisje langs. Lief meisje is het. We zijn. Samen wat gaan drinken samen met Miriam (Duits meisje) zij is van de organisatie.

Om drie uur moest ik de trein richting Wahroonga nemen, omdat we naar het Lake House gingen. Maar de boys hadden zwemles in Wahroonga dus kwam ik daar naartoe.
Iets over 4 was ik er en we hadden afgesproken bij de Chemist. Maar er waren er twee en ik zT natuurlijk bij de andere.
Uiteindelijk elkaar gevonden en toen kregen we de tocht naar Wangi Wangi(daar is het Lake House)
We waren er bijna, moesten nog 15 min rijden. Zegt ze ineens, ik ben de sleutels vergeten.
Ik dacht dat ze een grapje maakte maar dat was dus niet zo.
Lil zei, wij zijn wel een goed stel Ash. Jij wast de kleren die al gewassen waren, en ik vergeet de sleutels.
Ondertussen probeerde wij om Ben te bellen, maar hij nam niet op.
We hadden toen besloten dat we wat gingen eten in de club en daarna weer naar huis reden.
Ben nam uiteindelijk op en we gaven aan dat we naar huis gingen rijden na het eten. Omdat het anders wel heel erg laat werd voor de jongens.
Ben gaf aan dat hij onderweg was (ondertussen 1,5 uur verder)
Lil en ik hebben samen besloten dat we dan toch maar een rondje gaan rijden. Ze heeft mij daar een paar dingen laten zien(zover ik het kon zien omdat het ontzettend donker was) en daarna zijn we langs de Mac gereden voor een ijsje.

Ben belde op en zei dat hij er over tien minuten was, dus Lil en ik waren bijna bij het huis hebben de pyjama's aangedaan bij de mannen en toen waren we 15 minuten verder, nog geen Ben.
Dus Lil belde Ben op zegt hij dat hij nog verder weg was, dus Lil was over de zeik en mee dat ze kwaad op hem werd kwam hij de oprit opgereden.

Gauw de jongens in bed gedaan, even tv gekeken en naar mijn eigen prive vertrek hihi.
Ik kwam daar aan en als we daar naartoe gaan heb ik mijn eigen verdieping.
Met een pooltafel, twee badkamers, twee wc's en een slaapkamer met twee bedden.

De volgende dag moesten we vroeg op staan omdat we naar het Catalina festival gingen.
Heeft te maken met een vliegtuig guit de Tweede Wereldoorlog.
Er was van alles te doen, vliegtuigen kijken, militaire wagens bekijken enz.
Ook was er een poffertjeskraam en Ben had voor mij poffertjes gekocht Lachebekje met lachende ogen
De jongens hadden het ook geproefd en vonden het erg lekker.
Het was ondertussen 11 uur en ontzettend warm, Lil ging naar huis met Oliver en wij ( Ben, Joshua(neefje van Ben) William, Edward en ik) zijn nog even gebleven en nog een beetje rond gelopen.
We kwamen erachter dat er om half 2 een stuntteam van vliegtuigen kwam en om kwart voor 2 de catalina.
Ben kwam met het idee om met de boot terug te komen.
Dus de boys in de auto, de boot aankoppelen, wat eten en op naar de haven.
We zaten allemaal in de boot, toen we in de verte de Catalina zagen aankomen. Dus Ben gaf even gas met de boot.
Het was maar goed dat ik mijn hoed en alles af had gedaan.
Op het water naar het stuntteam gekeken en naar de Catalina.

Toen die voorbij waren zijn we met de boot een strandje gaan opzoeken om te zwemmen, ik was alleen vergeten om. Mijn zwemspullen mee te nemen.
Er was een duk om vanaf te springen, dus Joshua zei kom Ashley springen we er samen vanaf.
Maar ik had alleen m'n kleren aan, dus Ben zei Ashley je kleren zijn wel weer droog als we naar huis gaan.
Dus uiteindelijk met kleren en al niet water gesprongen, dat was echt verfrissend.
Na het zwemmen zijn we weer terug gegaan naar het huis.
Ben ik damen met Lil en Oliver een rondje gaan lopen en wat gedronken bij de pub.
Daarna zijn we de jongens gaan halen en zijn we weer terug gelopen naar de pub om daar te eten.

Zondag had ik met Marie afgesproken om naar Bondi te gaan.
Om half 11 voor de Apple Store at Bondi Junction.
Zo gezegd zo gedaan. ( hier kun je trouwens op een zondag een hele dag reizen voor maar 2.50) en maakt niet uit waar je naartoe gaat, welke trein of bus je pakt.
Marie had ook nog afgesproken met een ander Frans meisje en die nam nog twee andere au pairs mee.

Nou dat andere Franse meisje was er ook, maar die moest nog een bikini shoppen.
De andere twee meiden gingen naar het strand, ik ben met hun mee gegaan nou dat was ook echt de laatste keer. Gezichtje met vreugdetranen
Pff mijn god, wat een saaie dozen waren dat zeg.
Praatte alleen maar tegen elkaar en niet tegen mij, ik had het al helemaal gehad want ze wilde ook perse lopen naar het strand maar dat was 3/4 km lopen in die hitte.

Lopen we de eerste keer verkeerd(door mij) daarna gaat de Finse er zich mee bemoeien lopen we nog verder weg.
En daarna ging de Duitse er zich mee bemoeien. Ik had het helemaal gehad was enorm chaggie en hun hielpen nou ook niet echt mee.
Eindelijk aangekomen op het strand willen ze in de schaduw gaan zitten op het gras.
Ik ben maar in m'n eentje op het strand gaan liggen, ik had echt geen zin om bij hun te zitten en ik wilde ook heel graag het water in.
Eenmaal in het water mijn god, die golven zijn echt te sterk. De eerste golf had mij al te pakken en ik lag al aan de kustlijn, en zo is het nog wel aantal keer gebeurd hihi.
Daarna lekker naar huis gegaan en film gekeken.

Maandag en dinsdag en woensdag lekker op de boys gepast. Ze waren zo lief en ze zijn echt al aan mij gewend.
Wat ik maandag heb gedaan weet ik niet meer zo goed. Alleen nadat wij William van school hadden gehaald hebben we met z'n vieren gespeeld.
Ze vinden het helemaal geweldig om als spook door het huis rond te lopen, en om elkaar te kietelen.
We waren aan het spelen en ineens deed William of hij mij aan het bellen was.
Dus ik nam op en hij vroeg:' Ashley wil je met mij op date? En zoja we gaan ook kussen en ook trouwen, ik kom je om 5 uur ophalen'
Het is vijf uur Ashley waar ben je?
Komt hij naar mij toe gelopen gaat op z'n knieën zitten en vraagt of ik met hem wil trouwen. Ik zei ja, en hij gaf mij gelijk een kus.


Dinsdag ook weer samen met de mannen gespeeld, lekker in de zandbak enz.
Ben kwam om 6 uur thuis en gaf aan dat hij naar z'n moeder ging, dus alle boys in de auto en op naar oma.
Een van zijn broers was er en zijn twee zussen waren er. (Zijn jongste neefje werd 1)
Samen met de kinderen gespeeld lummelen, daarna heeft Joshua mij een beetje geleerd hoe ik moet gooien met een rugbybal.
Daarna naar huis gegaan, gegeten en gauw de boys op bed.

Nou vandaag had ik in de ochtend alleen Oliver en vanaf half 12 Edward weer. Maar wat was die chaggie, ik heb hem op bed gelegd om half 1 en hem er om half 2 uitgehaald, ik ben heel erg blij dat ik dat had gedaan, hij was gelijk niet chaggie meer.

We zaten vanavond aan tafel zeggen ze ineens, Ashley we binden je heel erg lief, en bedankt dat je ons vanmiddag een treat hebt gegeven. Lachebekje met hartvormige ogen
We waren aan het eten toen Ben thuis kwam, dus de mannen gingen zich gauw verstoppen.
Ben had voor iedereen iets gekocht, voor Oliver een haarband met een pompoen erop, voor de jongens wat om te tekenen en voor mij ook een haarband maar dan met duivelsoortjes.
Edward zei dat is toevallig papa, Ashley word met Halloween een duivel dus nou kan ze die dragen.

Mijn tweede week is ook weer goed verlopen.
Ben nog steeds erg blij, ondanks dat ik mij van de week beetje eenzaam voelde toen ik alleen op Bondi lag. Maar toen ik uiteindelijk thuis kwam was dat gevoel gelukkig weer weg.

Ik ga er nu maar een eind aan breien want het is weer beel te lang.
Van het weekend gaan we Halloween vieren en ik Ga voor het eerst uit. Dus ik ben erg benieuwd.

Fijne dag allemaal, ik ga zo maar eens slapen.

Liefs, Ashley

  • 04 November 2014 - 15:50

    Manon:

    Heeerlijk verhaal ash! Ik hoor het je helemaal vertellen! Ben blij dat je zo geniet. Have fun, dikke kussss

  • 05 November 2014 - 21:09

    Carin Termohlen:

    Hoi Toppertje, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik wil alleen maar even zeggen dat ik super trots ben op jou!!!
    Dikke knuffel, Carin

  • 05 November 2014 - 22:23

    Ton:

    Wat kun je toch lekker ouwehoeren wijffie

  • 12 November 2014 - 12:17

    Miriam Van Ginneken Van Sundert:

    Leuk om dit allemaal te lezen en fijn dat je het zo naar je zin heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 9260

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 16 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: