Veilig aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in Sydney

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

13 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Nou, na een lange reis van 27 uur ben ik gisteren aangekomen bij het gezin.
Mijn reis begon heel stressvol, maar dat was mijn eigen schuld. Ik was namelijk vergeten om mijn paspoort mee te nemen.
Papa had ik in alle stress naar huis gestuurd, maar die zou nooit op tijd terug kunnen zijn.
Er was iemand zo lief die toen even bij ons is binnen geglipt en mijn paspoort heeft gepakt.
Na aantal uren dus gestrest op het vliegveld gezeten, kwam om half 9 mijn paspoort aan op Schiphol.
Gelijk ingecheckt en iedereen van de airline was op de hoogte en zeiden dat ik nog alle tijd had.
Toen was het tijd om afscheid te nemen van iedereen.
nadat ik op min gemak afscheid had genomen ben ik naar de gate gelopen.
Daar kwam ik een gezin tegen die hadden meegekregen dst ik mijn paspoort was vergeten, dus daar heb ik voordat ik in het vliegtuig stapte ff mee gekletst.
Toen was het tijd om te boarden, ik zat naast een Indisch koppeltje, jeetje ik dacht dat ik hard kon praten, maar die vrouw helemaal. We kregen vaak commentaar van andere mensen in het vliegtuig dat die vrouw rustiger moest praten.

Na een vlucht van iets langer dan 7 uur aangekomen in Dubai. Mijn god wat is dat vliegveld groot.
Allemaal vrouwen waarbij je de ogen alleen m aar zag, dat vond ik nog best wel een eng idee.
Bij de gate gaan zitten, en gewacht totdat ik naar Singapore kon.
Aangekomen op Singapore even met de meiden geskypt zo ging de tijd redelijk snel.
En toen ging mijn laatste vlucht eraan komen. Die ging helaas niet zo snel, kon niet slapen. Ik was blij toen we gingen landen.
Aangekomen op Sydney, werd alles gecontroleerd.
Ik moest bij de honden komen dus was stik bang haha. Maar gelukkig mocht ik doorlopen.
Vijf minuten heb ik moeten wachten en toen hoorde ik bekende stemmetjes. Daar kwam het gezin aan.
Gelijk erop af gelopen en werd heel leuk begroet.
Zijn naar de auto gelopen en reden we door Sydney naar het huis. Ooh wauw wat is Sydney mooi en zijn er nu ff snel door heen gereden.

We kwamen aan bij het huis, dacht gelijk wauw wat is het mooi hier. Ze lieten gelijk mijn kamer zien, daarbij bleek ook dat ik mijn eigen badkamer had, wauw die is ook heel mooi.
Even gezellig met Ben gekletst(de man van Lil) en daarna Oliver uit bed gehaald, hij kreeg gelik een big smile op zijn gezicht echt zo leuk.l
De kinderen wilde wat gaan doen, dus zijn we even langs opa en oma gereden, alleen opa was thuis.
Daarna zijn we doorgereden naar de zus van Ben.
Nou toen ik dat huis zag wauw prachtig. Groot niet normaal.
Toen kwamen we in de achtertuin, een tennisbaan en een zwembad.
Ben met de familie gaan tennissen, ook al heb ik afgesproken om Halloween te gaan vieren met hun. Nichtje sus heb er enorm veel zin in.
Net lekker uitgeslapen het is nu 10.30l ik ga er maar eens uit en gezellig spelen met de kids.

Van de week plaats ik foto's.

Liefs Ashley

  • 14 Oktober 2014 - 15:30

    Helma Van Oosterhout:

    Hoi Ashley

    Ik kon het niet laten ik moest al even kijken of je goed was aangekomen,
    gisteren heb ik Jan en Jenny gezien op de markt in Roosendaal en die vertelde al van
    het vergeten paspoort jeetje wat een stres,
    je eerste verhaal is al mooi ik wens je veel succes en blijf je graag volgen,

    groetjes Helma,

  • 16 Oktober 2014 - 05:21

    Ashley Huijsman:

    Hoi Helma,

    Ja dat was heel erg veel stress, maar gelukkig is alles goed gekomen.
    Ik zit er nu in ieder geval hihi.
    Dankjewel. Ik houd je op de hoogte.

    Groetjes, Ashley

  • 21 Oktober 2014 - 13:10

    Mariette Veraart:

    Hee meissie, ik hoor en voel het al het zit helemaal goed. Geweldige ontvangst, goed geslapen en al afspraken gemaakt. Wow wat een dappere meid.
    Geniet en ik wacht op je volgende "spannende" verhaal. Wat kan er nu weer gebeuren!!

  • 22 Oktober 2014 - 11:56

    Dyon:

    Hoihoi goed om te lezen dat het goed met je gaat geniet van alle mooie dingen daar

    Het hele paspoort gebeuren snel vergeten en vanaf nu heerlijk genieten

    Groetjes

    Morgen heerlijk naar miami :$

  • 22 Oktober 2014 - 13:24

    Jan En Jenny:

    Hoi Ashley, ik heb je blog gevonden, dus we kunnen je nu volgen, mooi dat je het goed naar je zin hebt daar. kun je ook je adres doorgeven, dan kunnen we kijken op streetview waar je zit. we missen je. groetjes en xxx Jan en Jenny

  • 22 Oktober 2014 - 13:52

    Noortje:

    Dat ziet er heerlijk uit, mooie slaapkamer, luxe badkamer go girl go girl!!!

  • 22 Oktober 2014 - 14:15

    Ashley Huijsman:

    Hoi Jan en Jenny

    Het adres stuur ik even in een prive berichtje via fb.
    Aah. Wat lief ik mis jullie ook.
    Gelukkig hebben we Facebook en Skype enz zo lijkt het net of ik nog thuis ben.

    Xxx Ash

    Haha luxe badkamer he Noortje, ben er echt blij mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 9260

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 16 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: