Ticket geboekt - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu Ticket geboekt - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt

Blijf op de hoogte en volg Ashley

09 September 2014 | Nederland, ettenleur

Jaa sinds vandaag is het definitief.
Op 10 -10-2014 ga ik mijn grote avontuur aan.
Om 21.40 vertrekt mijn vliegtuig richting Sydney.
Eerst een stop in Dubai voor een paar uur.
Daarna vlieg ik naar Singapore.
Daar heb ik ook weer een stop van een paar uur.
En vanuit Singapore vlieg ik naar Sydney.

Nu kan ik de laatste dingen gaan regelen.
Ik vind het in ieder geval erg spannend.
En tegen die tijd dat ik in Australië zit zal ik veel meer verhalen hierop zetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 9253

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 16 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: