Bijna twee maanden al hier - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu Bijna twee maanden al hier - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu

Bijna twee maanden al hier

Blijf op de hoogte en volg Ashley

27 November 2014 | Australië, Sydney

Dan zit ik weer lekker languit op de bank, film aan en ipad op schoot.
Dacht ga weer eens een verslagje plaatsen.
Wat heb ik toch weer een heerlijke anderhalve week gehad.

Vorige week was Oliver erg ziek. Dus was Lil veel thuis om met hem naar de dokter enz te gaan.
Hij heeft antibiotica gekregen en daarna ging alles gelukkig allemaal veel beter.

Eddie gaf een paar weken geleden aan dat hij heel graag met mij wilt gaan trouwen later als hij groot is.
En hij heeft het e enig steeds over elke dag.
Bijna elke dag zegt hij dat hij met mij gaat trouwen.
Dus vind dat wel heel erg leuk.

Vorige week woensdag ben ik weer naar Bondi Beach geweest samen met Marie. Was erg gezellig, we zijn eerst een stukje gaan lopen langs de kust, maar omdat ik al een hele week last had van mijn voet zijn we niet te ver gegaan.
Daarna lekker op het strand gelegen tot 2 uur en daárna richting huis gegaan.
Toen ik thuis kwam hoorde ik dat er een haai was gevonden aan het strand. En dat had ik natuurlijk weer gemist.

Afgelopen weekend was het heel erg druk met feestjes.
Zaterdagmiddag hadden we een surprise party van Vic. Dat is een van de vrouwen van de broers van Ben. Was ook uitgenodigd.
Was op een 'bowlingbaan' zoals ze het hier noemen, maar wij noemen het jeu de boulen haha.
Alleen die ballen waren heel erg anders vond ik dan. Wänt hier hebben ze aan een kant een zware kant en die moet je richten richting dat balletje. Maar die bal Rolde de andere kant op.
Venetia was er ook en ze vroeg of ik mee uit ging, dacht Agh waarom niet.p had toch al heel de middag aan de wijn en champagne gezeten dus dit kon er wel bij.

Eerst even met het gezin gegeten en ja toen was daar eindelijk weer eens een Ashley actie.
Ik wilde opstaan en had mijn rechtervoet al weg gezet en daarna mijn linkervoet op mijn slipper van mijn rechtervoet.
Ik wilde mijn rechtervoet verzetten maar ja dat ging niet, dus ik viel toen keihard op mijn gezicht. Iedereen was erbij dus stond weer aardig voor schut.
Lil kwam niet meer bij, want de afgelopen weken had zij acties waardoor ik niet meer bij kwam.
Gauw omgekleed, opgemaakt en met Venetia maar een vriendin van haar. Daar wat gedronken en op maar Kings Cross. We waren rond rond kwart over 11, we hebben tot 12 uur in de rij gestaan om binnen te komen en na 30 min konden we weer naar buiten anders misten we de laatste trein at Wynyard.
Voordat we de trein pakten zijn we nog even gaan eten bij de Hungry Jack's, (soort Mac Donalds maar dan veel lekkerder)
Er zat een homeless man naast me en ik hoefde mijn frietjes niet meer, en Venetia ook niet dus hebben we onze frietjes aan die man gegeven.
Hij was ons zo dankbaar, en ik was blij dat ik dat had gedaan.

Zondag vroeg op om even te skypen met Sandra, die haar verjaardag vierden en met Nikki die jarig was.
En om 10.15 moest ik klaar staan voor de doping van Oliver.
Op naar de kerk met 41 graden, gelukkig hadden ze waaiers aan in de kerk. De doping duurde 45 min en daarna zijn we naar de golfclub gereden, daar wijn en champagne gedronken en een high tea gehad.

Ik had tegen Venetia gezegd dat ik graag in een golfkarretje wilde rijden, dus wij hadden gevraagd aan Sue(moeder van Lil) of dat mocht, want zij was vroeger daar de president van de golfclub.
Ze zei je kan het proberen.
Dus Joan(zus van Lil) ging met ons mee, en die man zei ja hoor geen enkel probleem.
Dus hop wij in de karretjes en crossen maar.
Jeetje wat was dat groot zeg.
Bijna uit het karretje gevallen omdat ik een beetje te hard door de bocht ging Blozend gezichtjeBlozend gezichtje
Na de lunch zijn we even gaan zwemmen bij opa en oma en hebben daar pizza gegeten.

Maandag en dinsdag weer op de mannen gepast. Ook in de avonden, want Sue was jarig en Ben was ook jarig.
Zo ze zijn elke avond uit eten geweest.
Woensdag moest ik ook oppassen en ben ik eindelijk met de mannen naar het strand gekunnen.
Wat was dat heerlijk en wat genoten hun. Er ook van.
Ik dacht eerst dat het te koud was om in het water te gaan, maar Ollie had zijn kleren net uit of meneer stond al in het water.
Dus kon ik er ook in.
Samen met de jongens gespeeld en rond een uur of 2 moesten we weer bij de auto staan om naar huis te gaan om William op te halen.

En vandaag donderdag jaa kan er niet veel over zeggen. Lekker gespeeld met Oliver, toen hij op bed lag ben ik in slaap gevallen Blozend gezichtje
Her was vandaag iets minder weer. 21 graden dus was niet heel erg lekker om buiten te spelen. Toen we William hadden opgehaald hebben we buiten gespeeld.
Ook waren er paar tuinmannen die de planten hebben gepland, d'r boys vonden het zo interessant om naar te kijken.
En nu lig ik hier op de bank. Met een filmpje erbij.
de band tussen Lil en Ben en mij is echt super goed.
Ze zijn zo tevreden, betrekken mij overal bij, vertellen allemaal verhalen over de familie die soms wel persoonlijk zijn, en dat doet je toch best wel goed, zeker omdat je de familie niet kent.
Soms hebben ze het over een brief van Ben of een van hun vrouwen maar ik weet bijna nooit over wie het gaat want hij heeft er zoveel dat ik echt niet meer weet wie, wie is.
Ik denk eer dat ik wegga dat ik dan door heb wie iedereen is.

Met mij gaat het verder wel goed.
Deze week denk ik veel aan thuis, dat er echt wel een aantal dingen zijn die ik erg mis van thuis.
Maar als ik dan eenmaal met de kids bezig ben vind ik het heerlijk en wil ik ze niet missen hihi.
Ze vinden het nou al jammer dat ik in april al wegga.
De tijd gaat zoooo snel, zit er al bijna twee maanden.

Ik ga er een eind aan breien.
Fijn weekend allemaal, ik ga lekker van het weer genieten hier.

Dikke kus vanuit Australië.

  • 27 November 2014 - 17:26

    Mariette Veraart:

    Hee lieve schat,

    Jee wat gaat het allemaal snel, en zie eens hoe goed ze het volhoudt.
    Leuk om al die verhalen te lezen en te zien hoe jij het reuze naar je hebt.
    Wat een ander leven dan bij ons, wij zitten nu heel dicht bij de kachel want de winter komt eraan. En bij jou moet de airco anders hou je het niet vol.
    Wij hebben vanavond ouderavond op Vinkenbos en afgelopen dinsdag ook. Dus even druk voor iedereen, verder staat er een leuk uitje gepland in de kerstvakantie voor het team en we vieren Sinterklaas op een ludieke manier.
    Nou meissie het ga je goed en geniet van de kids en het leven daar.
    Knuffel van Mariette

  • 27 November 2014 - 20:57

    Ton Huijsman:

    Alweer een leuk verhaal hoor meis, heb alleen nog niet gehoord hoe het met je voet is. Komt nog wel denk ik :-)xxx Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 9242

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 16 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: