Almost my last week with the boys - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu Almost my last week with the boys - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu

Almost my last week with the boys

Blijf op de hoogte en volg Ashley

08 April 2015 | Australië, Sydney

Deze week was het weer gezellig met de jongens.
William bleef op maandag thuis, want in allebei zijn knieën zat er een infectie ( meneer is paar weken geleden uit een boom gevallen toen we naar voetbaltraining gingen, de dokter zei toen dat er niks aan de hand was, maar William bleef na een week nog last houden, dus terug naar de dokter en werd doorverwezen naar de fysio. Blijkt hij een kleine breuk te hebben in zijn elleboog, dus meneer moest met een sling lopen, kan even niet meer op het Nl'ze woord komen.
Dus die droeg hij, en op school was hij gestruikeld over een springtouw(vorige week) zijn knieën lagen allebei open.
Toen ik op zondag met Ben en William naar Costco ging, bleef William veel last houden van zijn knieën, jeuken, er kwam pus uit en uiteindelijk waren zijn knieën ook heel erg dik. Dus toen wij terug kwamen van Costco is Lil met William naar de dokter gegaan en toen bleek dat zijn knieën geïnfecteerd waren.
Op een maandag bleef William thuis en Lil ook want die was ziek.
William vond het heel leuk om thuis te blijven, samen gespeeld, Pokemon battle gedaan( met die Pokemon kaarten, die zijn weer helemaal in hier )
Ollie lekker op bed gestopt en samen met William film gekeken.
Na het slaapje van Ollie samen met Ollie en William 'dutch cookies' gebakken oftewel pepernoten, ze vinden ze gelemaal te gek.
Toen was het tijd om Eddie op te halen, maar toen gaf Lil and at zij dat ging doen, dus verder gespeeld met Ollie en Will.
Om half 5 is het tijd om huiswerk te maken, maar William had geen huiswerk omdat hij tron niet naar school was geweest.
Samen met Eddie zijn huiswerk gemaakt(plaatjes uitknippen en opplakken die met de letter beginnen die in het boekje is geplakt) is soms nog best lastig hihi.
Ook nog een hoedje gemaakt voor de Easter Parade, een leuke haas gemaakt en hij was nog goed gelukt ook.
Eten gekookt, gegetene n toen de boys in bad gestopt, liedjes geluisterd en gezongen.

Dinsdag fing William weer naar achool dus had ik Ollie lekker alleen, samen de hond uitgelaten daarna Ollie in bed gestopt en toen hij wakker werd lekker gespeeld en met Shorty gelopen.
Om 3 uur was het weer tijd voor de boys, William had een playdate met zijn vriend Linden een Chineesje.
Om half 5 opgehaald en toen ik terug kwam was Shorty verdwenen ( pff soms kon ik die hond wel wat aan doen, zo vaak dat hij ontsnapte)
Eten gemaakt voor de mannen, vissticks met corn en potatoes.
Ik moest een beetje opschieten want had savonds met een vriendin afgesproken en die gaat weg dus die wilde ik nog wel even zien voordat ik wegging.

Op woensdag kwam de nieuwe au pair langs, ze was ee om 8 uur. Samen de boys naar school gebracht. Nadat we thuis kwamen hebben we Shorty uitgelaten en Ollie was morning tea gegeven en daarna Ollie in bed gestopt.
Samen het eten klaar gemaakt voor in de avond, en daarna heb ik verteld wat ik zoal doe durende de dag en opgeschreven voor d'r.
Ze was moe dus Allie heeft tv gekeken, ik heb even met haar meegekeken want 's avonds zou ik naar Melbourne gaan, dus ging ik evem mijn tas pakken en wegen.
Samen gespeeld met Ollie en toen de boys van school gehaald.
Ik met de jongens hun huiswerk gedaan en Allie heeft met ze gespeeld.
Toen was het etenstijd dus eten warm gemaakt en opgegeten.
Toen heb ik als een speer de keuken schoon gemaakt en alles zodat ik mijzelf op tijd kon omkleden en kon vertrekken.

Gelukkig was Lil op tijd thuis zodat ik mij kon omkleden.
Op naar het vliegveld. Het allerbelangrijkste had ik bij me en dat was mijn paspoort haha.
Kom ik op eht vliegveld aan ben ik al onhandig bezig, had mijn oortjes in mijn broekzak zitten dus wilde mijn bagage al weg duwen, zegt de man achter mij misschien moet je even je oortjes uit je broekzak halen. Was ik dus even vergeten.
Door het poortje gelopen word ik gevraagd om een explosieve test te doen, met die kerel gekletst en daarna vroeg hij of ik met hem een keer wat wilde drinken dus hij gaf zijn nummer aan me.
Ben maar even aardig geweest en gesmst, maar grote kans dat ik geen tijd heb want ik vertrek alweer bijna uit Sydney :(

Wat gaat de tijd toch snel. Nog twee weken waarvan anderhalve week vrij en dan is papa er al weer.
Weet nog goed dat ik zei Ah 6. Maanden is kang genoeg voor me. Maar achteraf gezien heb ik toch best spijt dat ik niet langer ben gebleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 1408
Totaal aantal bezoekers 9243

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 16 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: