Xmas time - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu Xmas time - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ashley Huijsman - WaarBenJij.nu

Xmas time

Blijf op de hoogte en volg Ashley

14 Januari 2015 | Australië, Sydney

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven dacht nu word het weer een tijd voor een verslag.

Let op het wordt een lang verslag want in een maand maak je veel mee natuurlijk. Maar ik ga jullie niet met de dagelijkse bezigheden vervelen alleen de feestdagen en de vakantie met de familie.

Eerst begin ik nog met een Xmas party van de ouders van Lil.
Dat was de zaterdag voor kerst en was super gezellig, bij deze familie voel ik mij heel erg thuis, alle broers en zus van Lil kwamen met mij kletsen.
Andere familie leden ook. Rond een uur of 8 zag ik Ben en Lil in de keuken staan en afscheid nemen van iedereen, dus dacht ga maar even kijken wat we gaan doen.
Lil wilde graag wat langer blijven en vroeg aan mij of ik terug naar huis wilde rijden, en dat vond ik geen probleem.
Die moeder van Lil vond het niet zo'n strak plan omdat dat dat een van mijn eerste keren was dat ik reed.
MAar ik gaf aan dat ik in het ' diepe' moet springen om het te leren, dus gaf aan dat ik het geen probleem vond.
En het ging hartstikke goed, Lil zei dat heb je keurig gedaan.

Die zondag ben ik met een paar Nederlanders naar de Nederlandse winkel in Smithfield geweest.
Daar kon je allemaal Nederlandse dingen kopen en natuurlijk een frikandel of kroket eten.
Nou het was niet om te eten hihi, dus dat was eens en niet meer. Ik wacht wel lekker weer tot ik in Nl ben om een frikandel te eten.
Het was iig een gezellige dag met de Nederlanders,leek wel of ik ze al heel lang kende zo waren wij aan het kletsen.

Wat de rest van die week is gebeurd weet ik niet meer hihi.

De 24e hebben Ben, Lil en ik de cadeaus voor de jongens ingepakt. William kreeg een nieuwe mountainbike van de kerstman, en Edward kreeg een tafel met een treinbaan erop.
De andere cadeaus die we hadden gekocht waren van papa en mama.
Toen was het kerstochtend, had aangegeven dat de jongens mij wakker mochten maken pff wat was het vroeg.
6 uur 's ochtends kwam Edward mij al halen, hij zei " Ash, ash, Santa Claus brought us some presents, and they are really big, come quick Ash."
Dus ik uit bed en gekeken naar de gezichtjes van hun, aaah wat waren ze blij met de cadeautjes, Edward heeft de hele ochtend met zijn treinbaan gespeeld.
Ik had voor de jongens ook cadeautjes gekocht en die waren perfect.
Ik heb ook een cadeautjes gekregen van Ben en Lil.
Een blauwe jumpsuit van Witchery (is een merk hier in Australie)
Een goudbruin achtige tas van Witchery(zodat ik die als strandtas kon gebruiken, want had die nodig)
En nog een gouden ketting van Guess.

Dus ben erg verwend door ze.

Nadat we de cadeautjes hadden uitgepakt ben ik ff lekker terug op bed gaan liggen en geprobeerd weer in slaap te vallen maar lukte niet hihi.
Omgekleed en op naar een van de broers van Ben.
We zijn naar Ed gegaan en daar ontbeten samen met nog een andere broer van Ben en dat was Dom.
Was super gezellig en zijn daarna even naar huis gegaan.
Om rond een uur naar de oudste broer (David) va n Lil te gaan om te lunchen met heel het gezin.
Komen wij daar aan krijg ik een cadeau van de zus en de ouders van Lil voor kerst.
Gezellig wijn en champagne gedronken en lekker geluncht.
Na het lunchen wilde Ollie gaan zwemmen dus ik bikini aangetrokken en gaan zwemmen.
Zo raar om op kerstdag te gaan zwemmen, kon het ook echt niet voorstellen dat het kerst was.
's Avonds niet veel bijzonders gedaan.

De dag ernaar was het boxing day dus overal uitverkoop.
Ik mocht van papa een guess tas uitzoeken dus ik dacht perfect moment om dat te doen op Boxing day.
Had ik de tas gevonden die ik wilde, geen bijpassende portemonnee te vinden.
Dus dacht ik bestel ze allebei wel gewoon via internet als ik thuis ben.
Dus ik gelijk op internet om de tas en portemonnee te bestellen, komen de eerste gasten van het feestje van Ben en Lil binnen.
De man was een cameraman en die zat naast het cafe wanneer de Siege hier was.
Ik heb foto's gezien van de snipers die bij hem in het kantoor zaten, en hij vertelde wat er precies allemaal was gebeurd, tijdens de aanval in het cafe enz.
Was best indrukwekkend om het van iemand te horen die alles heeft gezien van dichtbij.
Daarna wilde ik mijn tas weer gaan kopen, was de Wifi uitgevallen.
Ik baalde zo maar dacht agh probeer het later wel weer.

Maar ondertussen had ik best een hoofdpijn, dus ben op bed gaan liggen en hun zijn boven lekker verder gaan feesten.
Paar uurtjes geslapen en rond een uur of 7/8 weer naar boven gelopen.
De meeste gingen allemaal naar huis alleen de buren bleven nog zitten.
Gezellige mensen waren dat, ik herkende ze alleen niet meer, dus wilde mijzelf weer voorstellen. Gelukkikg kwam ik er op tijd achter dat het de buren waren.
Die gingen rond een uur of 9 weg, en toen ben ik samen met Ben en Lil naar binnen gegaan en daar was gekletst.

Ben vroeg aan mij of alles wel goed met mij was, omdat hij vond dat op kerstdag ik er een beetje sip uitzag.
En toen begon ik te huilen, dus Ben en Lil kwamen gelijk naar mij toe en pakten mij vast.
En gaven aan, Ash, je bent dan wel een au pair, maar zo zien we jouw niet. Je bent een deel van de familie nou, en we hopen jou dat gevoel ook te geven. Maar we snappen ook wel dat je je eigen familie en vrienden mist op dit moment, want dit is natuurlijk wel een moment die je met je familie viert.
Was echt zo lief.

Ben wilde toen terug gaan zitten op de kruk, hij zat en ineens horen we krrr, en ineens zakt Ben stukje naar beneden en daarna valt hij keihard op de grond, de kruk was kapot gegaan.
Lil en ik kwamen niet meer bij van het lachen het was zoo grappig.

Lil ging naar bed, Ben ging film kijken en ik ging even skypen met de buuf. Ik hoor Ben naar buiten gaan want die ging de lichten buiten uit doen, maar het duurde allemaal wel erg lang.
Komt hij naar binnen en vertelt dat hij in de bossen was gevallen toen hij de lampjes uit wilde doen.
Hij was zoo zat, was zo grappig om te zien.

Op de zondag na de kerst zijn Ben en Lil naar Wangi Wangi gegaan en ik ben thuis gebleven en heb een lekker relaxt weekje gehad.

Maar dat vertel ik wel in een ander verslag anders wordt deze te lang en dat is ook saai om te lezen. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 9236

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 16 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: